Dag 6, donderdag 25/7/2019

26 juli 2019 - Tillsonburg, Canada

Jolanda wilde graag eens naar Clovermead (speelboerderij), maar aangezien er verder geen kleine kindjes meer zijn in de familie, wilde ze met die van ons gaan.

IMG-20190725-WA0065

Het is een erg leuk opgezet parkje, met wat dieren en een soort uitgebreide speeltuin. Vooral de aankleding is erg leuk gedaan, met name alle bordjes die in het park hangen met waarschuwingen.

quickgrid_20197252265914IMG-20190725-WA0071

Je kunt er maïskorrels kopen en via een bakje aan een soort "lift" naar boven hijsen. Er hangt een bel bij en zo gauw de geitjes horen dat je dat doet, kunnen ze via een smal parcours op een balk boven je komen, zodat ze bij het eten kunnen.

IMG-20190725-WA0069

Ook is er sinds kort een water gedeelte, met fonteinen en een waterval. Genoeg om even af te koelen.

IMG-20190725-WA0059

De kindjes waren nog lang niet klaar met spelen, maar wel oververhit en erg moe. We wilden eigenlijk nog wat boodschappen doen, maar Sam moest slapen. Dus stelde Jolanda voor om de kids bij haar te laten zodat wij op ons gemak wat boodschappen konden doen. We hadden afgesproken om te gaan bbq met Fons en Att, dus langs een boerderijwinkel voor goed vlees (XXL), de supermarkt en the beerstore. Je kunt hier namelijk geen bier kopen in de supermarkt. Bier is trouwens erg duur hier, net als veel andere dingen. Het is wel vreemd om met andere spullen te bbq dan je gewend bent. Alles smaakt ook anders. 'S avonds dus samen gegeten met Att en Fons. Nog wat tv gekeken en gekletst.

Weltrusten

1. Jolanda:
    26 juli 2019
    It was a great day! Ik heb er van genoten
  2. Ineke:
    26 juli 2019
    Gezellig om zo samen te zijn. Geniet van deze mooie momenten.
  3. Yoli:
    27 juli 2019
    Leuk weer! En de jongens lekker spelen!!
    Xxx