Dag 16, zondag 4/8/2019

8 augustus 2019 - Goirle, Nederland

Op het feest van Jolanda hadden we met Joke afgesproken om vandaag even op visite te komen. We waren al eerder door haar uitgenodigd om te komen lunchen, maar dat kwam er toen niet van. Helaas was het toch weer bijna 1,5 uur rijden naar Forest, maar daar aangekomen hebben we toch weer lekker gebuurt. Nelie en haar man en 2 dochters van Joke kwamen ook met hun partners.

20190804_155156_001

Ze woont in een bungalow met nog een hele kelderverdieping. Daar hebben de kids lekker gespeeld. Ze had ook op ons gerekend voor het avondeten, maar we hadden al afgesproken om onze laatste avond in Canada met Fons en Att te gaan eten. Helaas was er geen plaats meer in het restaurant dat Fons graag wilde, dus doorgereden naar de Swiss Chalet.

20190804_180046

Daar weer ontzettend gelachen om flauwe humor. Na het eten hebben we de kindjes in bed gelegd en het kampvuur aangestoken. Dat waren we al eerder deze week van plan, maar toen werd het slecht weer. Fons heeft er een aparte firepit voor op zijn gazon, lekker handig. Omdat het 's middags geregend had, duurde het even voor het vuur goed brandde maar uiteindelijk kwam het goed.

20190804_222656

Jolanda had zelf visite dus kon niet komen, maar Alex, Henry en Tim zijn wel gekomen. We hebben mega marshmallows geroosterd, flauwe grappen gemaakt, hard gelachen, Tim en Henry hebben nog een wedstrijdje gedaan wie het langst zo dicht mogelijk bij het vuur bleef zitten met korte broek 😂. Later hebben Erik, Fons, Henry en Tim nog een wedstrijdje blikjes schieten gedaan.

20190804_225350

Ik heb nog goed genoten van deze laatste avond!