3 days later!

9 augustus 2019 - Goirle, Nederland

En nu is het al 3 dagen geleden dat we terug kwamen! Het voelde alsof we een jaar lang weg waren geweest toen we ons huis binnen stapte, nu 3 dagen later voelt het alsof we nooit zijn weggeweest zo ongeveer.

Erik wilde het Canada-gevoel nog wat langer vasthouden dus die heeft een Canadese BBQ gekocht 😂. Helaas kan Sam het ook nog niet loslaten. Die is al 3 nachten wakker geweest ongeveer tussen 23.30u en 4.30u 😴. Zo duurt het voor ons ook lang om terug in het goede ritme te komen. Nu hopen dat hij deze nacht wel weer slaapt zodat we ons laatste weekend nog kunnen afsluiten met leuke dingen!

Ik wil iedereen bedanken voor het meeleven met ons avontuur. Ik schreef deze blog voor mezelf en als naslagwerk voor Max en Sam, maar ik merk dat veel mensen ons gevolgd hebben. Heel erg leuk! Dat had ik echt nooit verwacht.

Ook wil ik Gonnie en Frits bedanken voor het verwennen van Bikkel tijdens onze vakantie. Hij zal vast niks tekort gekomen zijn.

En natuurlijk Fons en Att voor het beschikbaar stellen van hun bedden en huis. Zo hadden we toch een beetje privacy.

Jolanda, Harrie en iedereen die we daar zijn tegengekomen; super bedankt voor de onvergetelijke vakantie! We zullen nog vaak de foto's bekijken en herinneringen ophalen... en weer verder sparen voor de volgende reis 😉!