Dag 5, woensdag 24/7/2019

25 juli 2019 - Tillsonburg, Canada

Vandaag toch maar besloten om naar de Niagara falls te rijden, ook al waren we in 1e instantie van plan om er 2 dagen en een nacht voor uit te trekken. We dachten dat het 1,5 uur rijden was, maar bleek toch ongeveer 2 uur te zijn. We zijn nu beter voorbereid dus standaard 2 tablets mee in de auto bij langere ritten 😇 en voldoende knuffels, wat te snoepen en drinken.

Als je daar aankomt, staat er niet duidelijk aangegeven waar je kunt parkeren. Dus wij knalden de auto op de eerste de beste parkeerplaats die we tegen kwamen en kochten een parkeerkaartje. Lopen we richting de watervallen, bleken we toch verder weg te staan dan gedacht 😂. (Voor de kenners, we stonden nog achter de brug naar de USA).

IMG-20190724-WA0056

We zijn lekker op ons gemak naar de Canadese horseshoe falls gekuierd om onze slippers.

IMG-20190724-WA0058

Onderweg een paar keer gestopt om te eten, drinken of plassen. Behalve dat het natuurlijk allemaal duur is daar, waren ze ook erg traag bij Tim Hortons. Er stonden maar een paar mensen in de rij, maar het duurde een half uur voor we aan de beurt waren. Ondertussen weer een grumpy Sam, he turns into a bitch when he is hungry 😉. Nadat we onze kleffe "tosti" op hadden, zijn we weer terug geslenterd.

20190724_144338

Je ziet echt alle nationaliteiten hier, ook met tulbanden en vrouwen met snorren en baarden 🙈. En er lopen van die verkopers die je in elke toeristische stad ziet, waar ook ter wereld. Ik weet niet eens wat ze nou precies verkochten, maar het zag er niet betrouwbaar uit.

We twijfelen nog of we nog een keer terug gaan. Er is genoeg te doen en zien, maar met jonge kinderen was het voor ons niet te doen vandaag.

Voor degene die er nog nooit geweest zijn: je kunt er met een boot mee die zo ver mogelijk naar de watervallen vaart, er gaat een excursie naast en achter de watervallen, je kunt met een kabelbaan naar beneden, 's avonds staan er gekleurde lampen op de watervallen gericht, er is een straat met kermisattracties en gekke musea etc.

Nu lekker naar bed, morgen staat er weer een leuke dag op het programma. Het blijft gek dat het hier nu 23.45u is en bij jullie al 5.45u de volgende dag.

Oh well..... welterusten

1. JoAnn Boere:
    25 juli 2019
    Hi Danielle
    Sounds you’re having a really lovely time here on your holidays.
    Geniet er van!!!
    Groetjes
    JoAnn
    Lees verder.

Kunnen jullie volgenden week Dinsdag hier komen for lunch ook Jolanda en Harrie ( als hij tijd heeft ) je bent here always welcome
    Laat me even weten of her uitkomt big jullie
    Groetjes JoAnn