Dag 4, dinsdag 23/7/2019

25 juli 2019 - Tillsonburg, Canada

Erik wilde graag naar een grotere Wal-mart dan hier in Tillsonburg, dus vandaag op pad naar the white oaks mall in London. Een supergroot winkelcentrum met in het midden één grote vreetschuur met tig verschillende eettentjes er omheen (denk: kfc, Tim hortons, Chinees, Taco bell etc). Daar een beetje rondgelopen, geluncht en na wat boodschapjes bij Wal-mart weer naar huis.

Buiten stond een politie auto dus even lekker toeristisch een foto gemaakt 🙈

IMG-20190724-WA0064

Toen we eenmaal thuis waren, zouden opa Wim, zijn tuinman Wim en overburen Rina en Jan al snel bij Jolanda arriveren. Dus wij daar ook heen. Lekker gebeurt en ondertussen is Max tante Jolanda gaan helpen met varkens voeren en Sam heeft zich uren vermaakt met de loopauto en de steentjes van de grevel oprit 😂. Ow en met kroelen met de honden. Uiteindelijk daar ook maar aangeschoven met eten, dus Jolanda had een hoop monden te voeden. En het werd later en later... maar wel erg gezellig. En hoe moe de kindjes ook waren, ik krijg ze elke keer niet mee naar "huis". 🙄

Gelukkig slapen we inmiddels ook "goed", voor zover dat gaat in een vreemde omgeving.