Dag 3 Maandag 22/7

25 juli 2019 - Port Burwell, Ontario, Canada

Ik ben nu al een beetje kwijt wat we maandag precies gedaan hebben, maar we zijn in elk geval bij ons Jolanda geweest.

20190722_123741

Daar zijn we 's middags blijven lunchen. Max was helemaal trots dat hij tussen zijn grote neven op de grote bank mocht zitten. Na het eten wilde hij verstoppertje spelen met Nick, Alex en Henry (Fons was er niet), na wat lachen deden ze toch mee. Uiteindelijk hadden ze zelf de grootste lol. Sam rende wat achter ze aan of rende met een ouwe loopauto over de oprit op en neer. Max vindt her hier trouwens al leuk om rondjes rond het huis te lopen, dat kan hij thuis niet 😂. En dan het liefst elke keer via een andere deur naar binnen of buiten lopen.

Na een middagdutje zijn we naar Port Burwell gereden. Dat is een strand bij een meer hier een half uurtje vandaan. Komen we daar aan, blijkt het een uitgestorven gehucht te zijn 😂. We waren dus zo weer weg, tot grote teleurstelling van Max. Die wilde nog stokken in de zee gooien.

20190722_181044

Gelukkig konden we het goed maken door op de terugweg te stoppen bij de pizza hut. Niet dat hij pizza lust, maar ik heb hem thuis het liedje geleerd van de pizza hut. Ze hadden er ook spaghetti 😋

20190722_194130

Thuis aangekomen weer snel douchen en naar bed.