Dag 10, maandag 29/7/2019

31 juli 2019 - Tillsonburg, Canada

Voor wie het zich trouwens afvraagt: het is hier tussen de 25 en 30 graden. De dag dat we aankwamen wel tegen de 40.

Vandaag hadden we het plan om naar het zwembad in tillsonburg te gaan (het dorp waar we zitten). Bij de entree stond een groot bord dat je niet mag zwemmen met open wonden en besmettelijke ziektes etc. Nou heeft Erik al vanaf voor we thuis weggingen last van uitslag over zijn lijf. Niet besmettelijk, maar om gezeur te voorkomen toch maar uitgeweken naar Jolanda's zwembad 😆.

20190729_145031

Natuurlijk zelf snacks meegenomen en op t gras gepicknickt 😂. Ondertussen waren ze zelf allemaal druk bezig om het erf en de schuur klaar te maken voor het feest vrijdag 🙈.

20190729_145012

20190729_144845

Ik heb welgeteld 5 minuten liggen zonnen en waar ik niet bij kon met insmeren is het wederom verbrand helaas.

Erik kreeg de tip om aardappels op de bbq te poffen met groentes en kruiden bij in de folie. Hij houdt van kokkerellen, dus dat moest getest worden. Ik vond het 'mwa', Erik vond het wel superlekker. We moeten hier koken met andere ingrediënten dan we gewend zijn, al hebben ze ook Nederlandse producten als je goed zoekt. Er is zelfs ergens een Nederlandse winkel, daar moeten we nog eens gaan kijken eigenlijk. Ik ben gewoon venieuwd wat ze daar dan zoal verkopen.

De kindjes konden eens redelijk op tijd naar bed, is ook wel eens fijn.

Vandaag zijn er nog 2 meisjes uit Nederland (uit Riel en Baarle) aangekomen om te logeren bij Fons en Att. Hopelijk wordt het niet te druk in huis 😆.

1. Gerda:
    31 juli 2019
    Leuk om jullie reis zo mee te mogen volgen.
    Jullie vermaken je wel. Veel plezier nog, en GENIET van het samen zijn.
  2. Jorieta:
    31 juli 2019
    Wat een bijzondere beleving voor jullie allemaal! Een reis om nooooit te vergeten!
    Ik zou zeggen geniet er nog lekker van.... dan kan ik jullie verslagen weer lezen! Heel leuk om te lezen waar jullie je allemaal mee bezig houden!
  3. May Verbovenuit Baarle Nassau:
    31 juli 2019
    Ik volg jullie ook ,wat een geweldige vakantie,nog veel plezier en een geweldig mooi feest